آپدیت ماه جولای سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شد

آپدیت ماه جولای سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شد

آپدیت ماه جولای سری گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) سامسونگ در حال عرضه شدن در کره جنوبی است تا همراه با این بروزرسانی دوربین این موبایل‌ها پیشرفت‌هایی داشته باشد. برای مطالعه ادامه خبر همراه برتر دیجیتال باشید.

البته این خبر تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد چرا که نباید انتظار داشت این بروزرسانی حداقل تا هفته آینده به دست افراد برسد. در این بین نباید فراموش کنیم که شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند معمولاً زودتر بروزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند تا فرصت اعمال تغییر را در آنها داشته باشند.

آن‌طور که یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده، در کشور کره جنوبی بسته امنیتی ماه جولای با شماره سخت‌افزاری G98xNKSU1ATFD و با حجم ۴۰۰ مگابایت برای همه گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ عرضه شده بنابراین این بروزرسانی چندان هم کم حجم نیست.

این بسته محدود به ویژگی‌های امنیتی نیست چرا که همراه با آن دوربین نیز بهبود خواهد یافت بنابراین باید این آپدیت را یک اتفاق مهم برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ بدانیم زیرا از زمان ورودشان به بازار چنین آپدیتی را دریافت نکرده بودند.

زمانی که افراد در کشورهای غربی توانستند آپدیت ماه جولای سری گلکسی اس ۲۰ را نصب کنند، شاهد بهبود قابلیت زوم در تصاویر و ثابت‌سازی ویدیوها خواهند بود.

ضمن اینکه قابلیت دیگر از جمله امکان ضبط صداها به وسیله اپلیکیشن ضبط صدای سامسونگ و میکروفون‌های بلوتوثی هم فراهم خواهد شد.

علی‌رغم اینکه این بروزرسانی ویژگی‌های جدیدی با خود می‌آورد ولی باعث از بین رفتن برخی موارد نیز می‌شود. این آپدیت نشان‌دهنده پایان دوران پشتیبانی از MirrorLink (رقیب Android Auto) می‌باشد که با سیستم کدنویسی متفاوتی نوشته شده بود.

 

زمان انتشار آپدیت ماه جولای سری گلکسی اس ۲۰

گویا آپدیت ماه جولای سری Galaxy S20 در حال حاضر فعلاً در کره جنوبی منتشر شده ولی اطمینان داریم که طی روزهای آینده به سایر کشورها نیز می‌رسد.

چنان‌چه شما این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید، حتماً در مورد امکانات اضافه شده توسط آن در قسمت کامنت‌ها صحبت کرده و ما را در جریان بگذارید.

 

منبع: 9to5google.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: