مشخصات فنی و رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro فاش شد

مشخصات فنی و رندرهای شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro

شیائومی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۹ مهر ۱۳۹۹) از گوشی‌های سری جدید Mi 10T رونمایی خواهد کرد تا نمونه‌های موفق‌تر خانواده Mi 9T معرفی شوند. این‌بار اما، قرار نیست شاهد امکانات سری Redmi K باشیم زیرا کمپانی چینی تصمیم گرفته دستگاه‌های آتی را مانند مشخصات فنی پرچمدار و نمایشگرهایی با نرخ بازسازی بالا معرفی کند. امروز هم چندین رندر منتشر شدند تا گوشی‌های Mi 10T و Mi 10T Pro را از زوایای مختلف نشان دهند. ضمن اینکه مشخصات فنی شیائومی Mi 10T و Mi 10T Pro  هم فاش شد. با برتر دیجیتال همراه باشید تا با این دو گوشی آشنا شوید.

عکس‌ها و مشخصات فنی دو گوشی شیائومی می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو را حساب کاربری قابل‌اعتماد Sudhanshu Ambhore منتشر کرد. او تصاویری را نشان داد که در آن گوشی‌ها به رنگ مشکی قابل مشاهده بوده و تأیید کرده که دارای نرخ بازسازی سریع و تراشه Snapdragon 865 هستند.

مشخصات فنی شیائومی می ۱۰ تی

مشخصات فنی شیائومی Mi 10T

مدل معمولی‌تر یعنی Mi 10T یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی IPS LCD دارد تا از این نظر شبیه گوشی‌های بزرگ خط تولید Redmi باشد. این صفحه نمایش دارای نرخ بازسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. رزولوشن آن هم +FHD، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹، گاموت رنگی DCI-P3 و پوشش محافظ Gorilla Glass 5 است.

در زیر بدنه ، این موبایل از تراشه قدرتمند Snapdragon 865 به همراه رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با تکنولوژی UFS 3.1 بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز هم توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود که می‌توان آن را با شارژر سریع ۳۳ واتی شارژ کرد. شاید این سرعت شارژ استاندارد نباشد اما در مجموع قابل قبول است.

گوشی شیائومی ۱۰ تی پرو

شیائومی می ۱۰ تی دارای دوربین اصلی سه‌گانه خواهد بود که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی می‌باشد و همراه آن نیز لنزهای اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی به کار خواهند رفت. قاب پشتی توسط پوشش Gorilla Glass 5 محافظت شده است. ضمناً، از آن جایی که پنل این موبایل LCD است، سنسور اسکنر اثر انگشت را نمی‌توان در زیر آن قرار داد بنابراین شاهد حضور این حسگر در قاب کناری هستیم.

این موبایل اسپیکرهای استریو با کیفیت صدای Hi-Res، وای‌فای دو بانده، NFC و بلوتوث ۵٫۱ دارد. متأسفانه در این موبایل اثری از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری به چشم نمی‌خورد ولی خوشبختانه در بالای آن سنسور IR حضور یافته است. شیائومی Mi 10T قرار است به رنگ‌های مشکی و نقره‌ای تولید گردد و با وزن ۲۱۸ گرمی یکی از سنگین‌ترین تلفن‌های همراه خواهد بود.

 

مشخصات فنی شیائومی Mi 10T Pro

مشخصات گوشی شیائومی ۱۰تی پرو

شیائومی می ۱۰ تی پرو 5G یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LCD با رزولوشن +FHD دارد. این پنل دارای نرخ بازسازی ۱۴۴ هرتزی و نقطه سیاه در بالا برای قرارگیری دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. در این موبایل تراشه Snapdragon 865 و رم ۸ گیگابایتی استفاده شده و یکی از مهمترین تفاوت‌های آن با می ۱۰ تی این است که متقاضیان می‌توانند از میان نمونه‌های دارای حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند.

این موبایل به خاطر بهره‌مندی از دوربین توانمندتر و پیشرفته‌تر، Mi 10T Pro شناخته می‌شود. لنز اصلی این دستگاه به جای اینکه ۶۴ مگاپیکسلی باشد، ۱۰۸ مگاپیکسلی با تکنولوژی OIS است. به علاوه، لنزهای اولترا واید و ماکرو آن نیز به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی می‌باشند.

گوشی شیائومی ۱۰ تی پرو

این دستگاه اسپیکرهای استریو، سنسور اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در قاب کناری، NFC و سنسور IR دارد. قدرتش را هم از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری می‌گیرد و سرعت شارژ آن نیز ۳۳ واتی است و به سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد.

 

شما در مورد این دو گوشی جدید شیائومی چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع: gizchina.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: