گوشی شیائومی می ۱۱ پرو دوربین قدرتمندتری خواهد داشت

دوربین گوشی شیائومی می ۱۱ پرو

بیش از یک ماه پیش شیائومی می ۱۱ به تنهایی معرفی شد اما آن‌طور که در شبکه اجتماعی Weibo فاش شده، به نظر می‌رسد یک مدل پیشرفته‌تر از آن در راه است. تصویری از گوشی شیائومی می ۱۱ پرو به دست آمده که نشان‌دهنده یک لنز پریسکوپی در این موبایل می‌باشد. با برتر دیجیتال همراه باشید تا با این گوشی بیشتر آشنا شوید.

لنز مخصوص زوم گوشی شیائومی می ۱۱ پرو

عبارت 120x به حداکثر توانایی زوم دیجیتالی گوشی اشاره دارد و از طرفی انتظار می‌رود این سنسور بتواند به میزان ۱۰ برابر (10x) به صورت اپتیکال بزرگنمایی کند. به علاوه، می‌توانیم این‌گونه برداشت کنیم که شاید یکی از سه لنز دیگر امکان زوم میان‌بُرد را داشته باشد و طبیعتاً لنز باقیمانده نیز همان ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که در شیائومی می ۱۱ وجود دارد.

شیائومی ۱۱ پرو

شیوه طراحی این موبایل شباهت زیادی به رندرهایی دارد که پیش از این در ابتدای ماه جاری دیده بودیم هرچند حالا لنز پریسکوپی به میزان ۹۰ درصد چرخش داشته است. در جلو، احتمالاً شاهد همان نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی AMOLED با رزولوشن +1440، نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی و موتور حساس به لمس ۴۸۰ هرتزی خواهیم بود. ضمن اینکه گوشی شیائومی می ۱۱ پرو به تراشه Snapdragon 888 مجهز خواهد شد.

باتری و سرعت شارژ

طبق شایعات، این دستگاه از بهترین سخت‌افزار شارژ شیائومی بهره می‌برد. این یعنی یک شارژر ۱۲۰ واتی سیمی که همراه با Mi 10 Ultra دیدیم و شارژر بیسیم ۸۰ واتی که پارسال معرفی شدند، از جمله امکانات می ۱۱ پرو خواهند بود. این سخت‌افزار می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری را تنها در ۱۹ دقیقه شارژ کند.

این گوشی احتمالاً در ماه فوریه و پس از آغاز سال جدید چینی معرفی خواهد شد اما این انتظار نیز می‌رود که از یک مدل دیگر هم رونمایی به عمل آید.

در ادامه رندری از گوشی می‌بینید که توسط Ben Geskin طراحی شده است. لازم به ذکر است که رندری که او چند هفته پیش از معرفی شیائومی می ۱۱ منتشر کرد، کاملاً درست بود. جسکین مدعی شده که ظاهر گوشی دارای پسوند Pro این شکلی خواهد بود. او در این رندر لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی را کنار گذاشته و به جای آن لنز ۵۰ مگاپیکسلی را قرار داده که پیکسل‌های بزرگتری دارد.

رندر Mi 11 Pro

شیوه طراحی می ۱۱ پرو شباهت زیادی به شیائومی می ۱۱ دارد اما واقعاً این اطلاعات درست هستند؟ همچنین، صحبت‌هایی شنیده شده مبنی بر اینکه یک مدل با پسوند Extreme Edition هم معرفی خواهد شد. در این میان، نباید از شیائومی می ۱۱ لایت نیز فراموش کنیم. به هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم طی روزهای آتی چه می‌شود و شیائومی چه گوشی‌هایی را معرفی خواهد کرد.

 

شما فکر می‌کنید پرچمدار بعدی شیائومی چه نام خواهد داشت و چه شکلی خواهد بود؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع: GSMArena.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: