اطلاعاتی که از جزییات نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس فاش شد

جزییات نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس

هنوز یک هفته تا رونمایی از آنر ایکس ۱۰ مکس (Honor X10 Max) باقی مانده (طبق برنامه‌ریزی، این گوشی در ۱۲ تیر ۱۳۹۹ معرفی می‌شود)، ولی وب‌سایت TENAA تا کنون بیشتر مشخصات فنی این گوشی را مشخص کرده است. در این بین، این وب‌سایت به یک ویژگی از نمایشگر اشاره‌ای نداشته و آن اینکه پنل به کار رفته در این دستگاه درخشان بوده و در زیر نور آفتاب بسیار خوانا خواهد بود. برای مطالعه ادامه خبر همراه برتر دیجیتال باشید.

نمایشگر ۷٫۰۹ اینچی در آنر ایکس ۱۰ مکس

این آزمایش که در نزدیکی میدانی به نام Tropic of Cancer Marker انجام شد، نشان می‌دهد که نور خورشید مستقیماً به نمایشگر گوشی می‌تابد و خوش‌بختانه پنل ۷٫۰۹ اینچی Honor X10 Max با درخشندگی خاص و قابلیت خوانایی زیادی (168000 LUX) محتواها را نشان می‌دهد.

راز پنهان این صفحه نمایش آن است که آنر از نمایشگر دارای ماتریکس RGBW بهره برده و این یعنی هر پیکسل یک زیر پیکسل سفید رنگ دارد. البته پیش از این نیز شاهد چنین صفحه نمایش‌هایی بوده‌ایم و اگرچه آنها نسبت به پنل‌های LCD درخشندگی بیشتری دارند ولی کیفیت تصاویر در آنها یک مشکل اساسی به حساب می‌آمد.

درخشندگی نمایشگر آنر ایکس ۱۰ مکس Honor X10 Max در زیر نور آفتاب

حداقل اینکه، در آنر ایکس ۱۰ مکس درخشندگی نمایشگر باعث کاهش دوام باتری نشده چرا که برداشتن فیلتر رنگی موجود روی زیر پیکسل‌های سفید اجازه می‌دهد نور بیشتری عبور کند. ضمناً، ظرفیت باتری نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود.

به علاوه، از آن جایی که شخص کاربر در ویدیو منتشر شده از میدان نامبرده عکسبرداری می‌کند، تا به الآن متوجه شده‌ایم که دوربین اصلی قاب پشتی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و یک لنز ۲ مگاپیکسلی (احتمالاً تشخیص عمق) آن را کمک خواهد کرد. دوربین سلفی هم که در یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته، ۸ مگاپیکسلی می‌باشد.

 

شما فکر می‌کنید مشخصات فنی Honor X10 Max چگونه خواهد بود؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع: gsmarena.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: