نمایش محصولات جدید HTC با انتشار چند ویدیو

نمایش محصولات جدید HTC با انتشار چند ویدیو

بیش از دو هفته پیش شرکت تایوانی HTC محصولات جدید خود یعنی HTC Desire 20 Pro و HTC U20 5G را معرفی کرد. البته پیش از اینکه طرفداران این برند خوشحال شوند باید بگوییم که این دستگاه‌ها فعلاً در کشور سازنده به فروش می‌رسند. مطمئناً این استراتژی کمکی به کمپانی تایوانی نخواهد کرد. با این حساب و با بررسی شرایط امروز، خیلی سخت است بگوییم HTC یک زمانی سازنده محصولات فوق‌العاده‌ای نظیر T-Mobile G1 (اولین گوشی اندرویدی در ایالات متحده)، HTC Touch Pro ،Nexus One ،HTC HD2 ،Sony Xperia X1 و HTC One M8 بوده است. برای مطالعه ادامه این خبر همراه برتر دیجیتال باشید.

آیا HTC می‌خواهد همچون موتورولا بازگشت قدرتمندی داشته باشد؟

عدم تمایل HTC به پیشرفته‌تر کردن دوربین اصلی، استفاده نکردن از باتری‌های با ظرفیت‌تر و در مجموع بهبود ندادن مشخصات محصولاتش، اجازه نداد این شرکت در بازار گوشی‌های پرچمدار پا‌به‌پای کمپانی‌های بزرگی مانند سامسونگ و دیگران حرکت کند. حتی با معرفی دو تلفن همراه پشتیبانی کننده از بلاک‌چین HTC Exodus 1 در سال ۲۰۱۸ و HTC Exodus 1s در سال ۲۰۱۹ شرایط بدتر شد. هر دو این دستگاه‌ها برای کسانی ساخته شده بودند که می‌خواستند در صنعت ارزهای مجازی سرمایه‌گذاری کنند به همین دلیل خاص بودن آنها نشان می‌داد که نمی‌توانند چندان پرفروش باشند.

با همه اینها، HTC امروز ویدیویی رسمی از گوشی Desire 20 Pro منتشر کرد. همان‌طور که گفتیم، این موبایل فعلاً در تایوان به فروش می‌رسد ولی این کمپانی طی یک توییت خبر داد که به زودی امکان خرید این دستگاه در سایر کشورها هم فراهم خواهد شد. حالا اگر HTC تصمیم دارد دوباره به یک برند قابل اطمینان و مهم در صنعت گوشی‌های هوشمند تبدیل شود، بد نیست ببینیم در حال انجام چه اقداماتی است.

یکی از محصولات جدید HTC Desire 20 Pro می باشد

ابتدا به HTC Desire 20 Pro اشاره می‌کنیم. این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با پردازنده Snapdragon 665 است. رم آن ۶ و حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا می‌باشد. در قاب پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه متشکل از لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت پوشش زوایای ۱۱۸ درجه‌ای، ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای گرفتن تصاویر کلوزآپ از فاصله ۲۵ میلی‌متری و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق وجود دارد. دو حالت پرتره و عکسبرداری در شب نیز برای تصویربرداری بدون فلاش از سوژه‌ها در شرایط کم نور در نظر گرفته است. در جلو هم یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی استفاده خواهد شد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت تأمین می‌شود تا بالأخره HTC تصمیم خود را برای استفاده از یک باتری با ظرفیت‌تر برای دوام بیش از یک روزه در آن گرفته باشد.

مورد دیگر از محصولات جدید HTC U20 5G می باشد

دیگر تلفن همراه یعنی HTC U20 5G هم فعلاً محدود به تایوان خواهد بود ولی در نهایت ممکن است به سایر کشورها بیاید. در ویدیوی منتشر شده در روز معرفی آن مشخص است که این دستگاه دارای نمایشگر بلند ۶٫۸ اینچی با نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ بوده و تراشه آن Snapdragon 765G می‌باشد که به یک مودم 5G مجهز است. رم این تلفن همراه به ۸ و حافظه داخلی قابل ارتقای آن نیز به ۲۵۶ گیگابایت می‌رسد. دوربین اصلی HTC U20 5G دقیقاً متشکل از همان لنزهای UTC Desire 20 Pro بوده و باتری آن هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد.

HTC و اتخاذ استراتژی موتورولا

می‌توانیم احتمال دهیم که HTC استراتژی موتورولا را اتخاذ کرده تا دوباره بتواند پا به عرصه رقابت در حوزه گوشی‌های پرچمدار بگذارد. موتورولا ابتدا با معرفی موبایل‌های مقرون به صرفه و میان‌رده وارد بازار شد و سپس با عرضه دستگاه‌های با مشخصات فنی فوق‌العاده همگان را شوکه کرد.

یک ویدیوی جذاب منتشر شده دیگر توسط HTC هم برخی از دستگاه‌های خاطره انگیز این شرکت که طی چند سال گذشته معرفی شده بودند (برخی از آنها را در ابتدای این خبر نام بردیم) را نشان می‌دهد. از آن جمله می‌توانیم به گوشی‌های تولید شده در سال ۱۹۹۸ اشاره کنیم.

دیگر موبایل‌های نمایش داده شده هم عبارتند از HTC Touch، HTC T-Mobile G1 (اولین گوشی اندرویدی ایالات متحده)، HTC EVO 4G و HTC One M8، که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ معرفی شدند. می‌توانیم بگوییم که اوج عملکرد HTC همان سال‌ها می‌باشد چرا که پس از تلفن‌های همراه، در ویدیوی نامبرده به دستگاه واقعیت مجازی Vive VR اشاره شده است. البته اگر پایان فیلم را مشاهده کنید، گوشی HTC U20 5G را خواهید دید.

اگر HTC واقعاً می‌خواهد خود را به عنوان یک برند معتبر در صنعت گوشی‌های هوشمند مطرح کند، باید دستگاه‌هایش را به گونه‌ای بسازد که از محصولات تولید شده توسط رقبا متمایز باشند.

 

آیا شما فکر می‌کنید HTC می‌تواند با این گوشی‌ها دوباره وارد صنعت تلفن‌های همراه شود؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع: phonearena.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: