محصولات جدید لنوو رونمایی شد

محصولات جدید لنوو

لنوو امروز علاوه بر ساعت رومیزی هوشمند، از دو تبلت (یکی پیشرفته و دیگری مخصوص کودکان) هم رونمایی کرد. ابتدا تبلت لنوو Tab P11 Proرا برایتان معرفی خواهیم کرد، سپس سراغ تبلت لنوو Tab M10 HD Gen 2 خواهیم رفت و در نهایت درباره ساعت لنوو Smart Clock Essential صحبت می‌کنیم. پس با برتر دیجیتال همراه باشید تا با محصولات جدید لنوو آشنا شوید.

محصولات جدید لنوو : تبلت لنوو Tab P11 Pro

تبلت لنوو Tab P11 Pro یک نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی OLED با نسبت بدنه به تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی دارد. این دستگاه با پشتیبانی از وضوح HDR و Dolby Vision از نظر صوتی و تصویری بسیار باکیفیت است. اسپیکرهای این لنوو تب پی ۱۱ پرو ساخت شرکت JBL بوده و دارای محفظه‌های 2.5 CC و بهینه‌سازی شده با کیفیت Dolby Atmos هستند تا بتوانند صداها را به صورت فراگیر پخش کنند.

تبلت لنوو Tab P11 Pro

تراشه این وسیله Snapdragon 730 و رم آن ۴ یا ۶ گیگابایت است؛ حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود که البته امکان افزایش ظرفیت با استفاده از مموری کارت microSD وجود دارد. شاید چیپست استفاده شده زیاد سریع نباشد اما از قدرت کافی برای اجرای برنامه‌ها برخوردارست. همچنین، باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپری لنوو تب پی ۱۱ پرو می‌تواند به مدت ۱۵ ساعت دوام بیاورد.

این تبلت از یک صفحه کلید دارای تاچ‌پد، یک قاب تاشو با استند داخلی و قلم Lenovo Precision Pen 2 Stylus پشتیبانی می‌کند. بر این اساس، این محصول لنوو قرار است با رقبایی مانند آیپد پرو اپل، گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ و تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت به رقابت بپردازد.

طراحی، دوربین و قیمت

ضخامت این تبلت که بدنه آن از جنس آلیاژ آلومینیوم است، ۷٫۷ میلی‌متر می‌باشد و شیوه طراحی قاب پشتی آن هم دو رنگ است. به علاوه، دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی اولترا واید برای عکسبرداری استفاده خواهند شد. لنوو با بهره‌مندی از یک لنز ۸ مگاپیکسلی در جلو، ویژگی تشخیص چهره را فعال کرده تا افراد به صورت خودکار وارد حساب کاربری‌شان بشوند و اعضای خانواده راحت‌تر و به طور اشتراکی از تبلت استفاده کنند. همچنین، می‌توان با لمس سنسور اسکنر اثر انگشت که در دکمه پاور جای‌گیری کرده، قفل دستگاه را باز کرد.

لنوو تب پی ۱۱ پرو در اروپا، آسیا و خاورمیانه ۷۰۰ یورو قیمت خواهد داشت و از یک ماه دیگر قابل خرید و فروش خواهد بود.

 

محصولات جدید لنوو : تبلت لنوو Tab M10 HD Gen 2

تبلت لنوو Tab M10 HD Gen 2 اولین دستگاهی است که از ویژگی جدید Kids Space گوگل استفاده می‌کند. قیمت این دستگاه که مخصوص کودکان خواهد بود و ماه بعد عرضه خواهد شد، ۱۳۰ دلار می‌باشد.

لنوو تب ام ۱۱ اچ دی نسل ۲ یکی دیگر از محصولات جدید لنوو

تب‌های Play و Read در ویژگی Kids Space دارای بازی‌ها و کتاب‌های تأیید شده توسط معلمان هستند که به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته‌اند. تب‌های Watch و Make هم حاوی ویدیوهایی از YouTube Kids هستند تا کودکان را به انجام فعالیت‌های فیزیکی تشویق کنند. والدین می‌توانند اپلیکیشن Family Link را نصب نمایند تا محدودیت استفاده از تبلت را اعمال کرده و محتواهای مدنظرشان را فیلتر کنند.

مشخصات فنی

لنوو تب ام ۱۰ اچ دی یک نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی 720p از نوع IPS LCD و اسپیکرهای دارای کیفیت صوتی Dolby Atmos دارد. در جلوی آن هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و یک دوربین در عقب آن قرار گرفته‌اند.

چیپست این تبلت MediaTek P22T، رم آن ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی‌اش ۳۲ گیگابایتی است و قابلیت ارتقا با مموری کارت microSD را دارد. همچنین، یک مدل دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز تولید شده است.

بدنه لنوو Tab M10 HD Gen 2 از جنس آلومینیوم بوده و انرژی آن توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود. می‌توان این تبلت را از طریق پورت USB-C شارژ کرد ولی پین‌های بخصوصی هم تعبیه شده است. این پین‌ها بیشتر مخصوص نسخه متفاوتی از این تبلت هستند که از حالت محیطی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند و قرار است یک ماه دیگر عرضه شود.

 

محصولات جدید لنوو : ساعت رومیزی هوشمند لنوو Smart Clock Essential

اگر دوست دارید با هزینه‌ای کمتر گوگل اسیستنت را در کنارتان داشته باشید، می‌توانید از ساعت رومیزی هوشمند لنوو به نام Smart Clock Essential استفاده کنید که با قیمت ۵۰ دلاری از ماه آینده وارد بازار خواهد شد. این ساعت یک نمایشگر LED ساده دارد که زمان، دمای اطراف و پیش‌بینی هواشناسی را نشان می‌دهد. یک چراغ خواب هم در این ساعت تعبیه شده تا چنان‌چه مجبور شدید در نیمه‌شب بیدار شوید، بسیار کارآمد باشد.

با استفاده از فرامین صوتی می‌توان به امکانات این ساعت دسترسی یافت به طوری که دستیار دیجیتالی توانایی کنترل و مدیریت بیش از ۴۰۰۰۰ دستگاه هوشمند خانگی را دارد. به علاوه، شما می‌توانید از او بخواهید از طریق اسپیکر 3W برایتان موسیقی اجرا کند. در نهایت، یک پورت USB کوچک در نظر گرفته شده تا ساعت را به گوشی وصل و آن را شارژ کنید.

 

نظر شما درباره‌ی محصولات جدید لنوو چیست؟ تبلت لنوو Tab P11 Pro می‌تواند از رقبایی که از آنها نام بردیم بهتر کار کند؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع: gsmarena.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: