قیمت و تاریخ انتشار PS5 مشخص شد!

قیمت و تاریخ انتشار PS5

در مراسم دیشب سونی قیمت و تاریخ انتشار PS5 مشخص شد؛ هم چنین در مورد تریلرها و تاریخ انتشار بازی‌های این کنسول نیز صحبت شد. حالا دیگر همه می‌دانیم قیمت پلی‌استیشن ۵ چه‌قدر است و این کنسول چه زمانی منتشر خواهد شد. این‌بار در سایت برتر دیجیتال می‌خواهیم از Final Fantasy 16 گرفته تا Resident Evil Village را به همراه هر آنچه در مراسم دیشب سونی معرفی و فاش شد را به صورت جامع و کامل در اختیارتان بگذاریم. پس با ما همراه باشید.

قیمت و تاریخ انتشار PS5 (پلی استیشن ۵ سونی)

 

قیمت و تاریخ انتشار PS5

مطمئن نبودیم که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر اما سونی کسی را ناامید نکرد و قیمت و تاریخ انتشار PS5 را در مراسم دیشب اعلام کرد. بر این اساس، نسخه استاندارد PS5 با قیمت ۴۹۹ دلار و نسخه دیجیتال ادیشن آن با قیمت ۳۹۹ دلار و از تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) فروخته خواهد شد.

 

لیست بازی‌های معرفی شده برای PS5

بازی Final Fantasy 16

معرفی بازی Final Fantasy 16 در مراسم تعیین قیمت و تاریخ انتشار PS5

از بازی Final Fantasy 16 که مدت زیادی بود در موردش شایعات می‌شنیدیم، بالأخره امروز رونمایی به عمل آمد و فیلمی در مورد گیم‌پلی آن منتشر شد. این بازی که با عنوان Final Fantasy 16: Awakening شناخته می‌شود، همچون نسخه پیشین یعنی Final Fantasy 15 دارای شخصیت‌های متنوع و جدیدی است.

 

بازی God of War 2: Ragnarok در لیست بازی‌های PS5

معرفی بازی God of War 2: Ragnarok در مراسم رونمایی از قیمت و تاریخ انتشار PS5

استودیوی Santa Monica که وابسته به سونی است، از بازی God of War 2: Ragnarok به عنوان دنباله God of War سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد. البته اگرچه در مورد گیم‌پلی آن اطلاعاتی کسب نگردید و فقط لوگوی آن مشاهده شد ولی به این نتیجه رسیدیم که God of War 2 در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود بنابراین در حال حاضر در مرحله تولید به سر می‌برد.

 

گیم‌پلی بازی Spider-Man PS5: Miles Morales

معرفی بازی Spider-Man PS5: Miles Morales در مراسم رونمایی از قیمت و تاریخ انتشار PS5

استودیوی Insomniac و سونی اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Spider-Man PS5: Miles Morales که به نظر می‌رسد از کیفیت بالایی حین اجرا در پلی‌استیشن ۵ بهره می‌برد، رونمایی کردند. در این کلیپ، ترکیبی از گیم‌پلی و ظاهر سینمایی بازی مشاهده شد و مهمترین قسمت آن هم بخشی از مبارزه‌ای بود که بر روی یک پل به وقوع می‌پیوست. Spider-Man PS5: Miles Morales قرار است در سال ۲۰۲۰ هم برای پلی‌استیشن ۵ و هم برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

 

بازی‌های PS5 : بازی Harry Potter: Hogwarts Legacy

معرفی بازی Harry Potter: Hogwarts Legacy در مراسم رونمایی از قیمت و تاریخ انتشار PS5

Hogwarts Legacy یک بازی جدید از سری Harry Potter RPG است که اتفاقات آن در اوایل قرن نوزدهم و در سال‌های ۱۸۰۰ میلادی رخ می‌دهند. مشخصاً، با توجه به تاریخ این گیم، شما نمی‌توانید به عنوان هری پاتر یا هر کدام از رفقای امروزی او بازی کنید بلکه به خاطر اینکه اسم Harry Potter به این بازی اضافه شده، باید انتظار این را بکشید که برخی اتفاقات جادویی و جنایی رخ دهند. البته این موضوع هنوز تأیید نشده ولی تریلر مربوطه نشان می‌دهد که Hogwarts Legacy یک بازی اسلحه‌ای RPG خواهد بود و گیمر در یک دنیای بی‌انتها و غیرواقعی حضور دارد و می‌تواند در آن به کشف ناشناخته‌ها بپردازد.

 

تریلر Resident Evil Village

معرفیب ازی Resident Evil Village در مراسم رونمایی از قیمت و تاریخ انتشار PS5

استودیوی ژاپنی Capcorn به همراه سونی یک تریلر جدید برای Resident Evil Village منتشر کرده و اطلاعات و تصاویری از یک بازی رخ داده در یک روستا به همراه ساکنان وحشتناک آن از جمله زن بد چهره به ما ارائه کردند. ضمناً، یک داستان جذاب دیگر هم در این بازی وجود دارد که کمی از آن چیزی که از سری Resident Evil انتظار داریم، متفاوت است.

 

گیم‌پلی Call of Duty: Black Ops Cold War در لیست بازی‌های PS5

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

در مراسم دیشب سونی، گیم‌پلی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد اما چیزی که از اهمیت بیشتری برخوردار است، معرفی تاریخ عرضه سرویس Free Alpha پلی‌استیشن ۴ می‌باشد که از ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. Call of Duty: Black Ops Cold War از تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC منتشر می‌شود.

 

گیم‌پلی Demon’s Souls Remake

بازی Demon's Souls Remake

طرفداران محصولات استودیو ژاپنی From Software هم در مراسم دیشب سونی توانستند تریلری از بازی Demon’s Souls Remake را مشاهده کنند. طبیعتاً به خاطر اینکه این بازی در پلی‌استیشن ۵ اجرا می‌شود، نسبت به چیزی که در سال ۲۰۰۹ دیده بودیم باکیفیت‌تر است اما به نظر می‌رسد بسیاری از اتفاقات نسخه اولیه در ورژن جدید وجود دارد که از آن جمله می‌توانیم به صداهای سنگینی اشاره کنیم که مدام با موسیقی یا نویزهای اطراف قطع می‌شوند.

 

تاریخ انتشار Deathloop در لیست بازی‌های PS5

بازی Deathloop

بازی‌ساز فرانسوی یعنی Arkane Studio از بازی جدید خود که در سبک اکشن – ماجراجویی است و در بهار سال آینده عرضه می‌شود و  Deathloop نام دارد، رونمایی کرد. این خبر همزمان با انتشار یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی به دست علاقه‌مندان رسید که گیمرها از طریق آن ویدیو توانستند در مورد فنون و تکنیک‌های جدید شکست دشمنان اطلاعاتی به دست آورند.

 

بازی Oddworld Soulstorm

بازی Oddworld Soulstorm

در مراسم دیشب سونی یک تریلر جدید برای بازی Oddworld Soulstorm: Molluck Returns نمایش داده شد تا از طریق آن قهرمان داستان یعنی Abe در حال کشف مناطق ناشناخته تازه نشان داده شود.

 

تریلر Five Nights at Freddy’s: Security Breach

 Five Nights at Freddy's: Security Breach

در مراسم دیشب سونی اولین تصاویر و ویدیوهایی از Five Nights at Freddy’s: Security Breach به عنوان عضو جدید سری بازی‌های ژانر ترسناک نمایش داده شد. تا کنون اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار بازی به دستمان نرسیده اما می‌دانیم که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر و سه ماه بعد هم برای سایر کنسول‌ها و پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

 

بازی Devil May Cry 5 Special Edition

بازی Devil May Cry 5 Special Edition

در مراسم رونمایی رسمی از پلی‌استیشن ۵، از بازی Devil May Cry 5 Special Edition هم رونمایی به عمل آمد. این گیم از سخت‌افزار بهبود یافته کنسول جدید سونی بهره می‌برد تا ویژگی‌های بصری و ردیابی اشعه‌ای را نشان داده و بتواند با کیفیت 4K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه پخش شود. ضمن اینکه در این بازی شخصیت جدیدی به نام Vergil به عنوان برادر Dante اضافه شده است. به علاوه، یک حالت سریع هم وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد با ۱٫۲ برابر سرعت معمول، بازی را اجرا کنید.

 

بازی Fortnite

قیمت و تاریخ انتشار PS5 بازی Fortnite
بازی Fortnite برای PS5

سونی امروز فاش کرد که نسخه بهینه‌سازی شده Fortnite به محض انتشار پلی‌استیشن ۵، عرضه خواهد شد.

 

سرویس PlayStation Plus Collection برای پلی‌استیشن ۵

معرفی سرویس PlayStation Plus Collection

سونی امروز یک مزیت دیگر برای کاربران سرویس PlayStation Plus را معرفی کرد که در نوع خودش بسیار جذاب است. بر این اساس، مشترکان می‌توانند برخی از بازی‌های پلی‌استیشن ۴ از جمله Uncharted 4، God of War، The Last of US: Remastered و . . . را پس از انتشار پلی‌استیشن ۵ دانلود کنند.

ویدئویی کنفرانس رونمایی سونی از قیمت و تاریخ انتشار PS5

خرید کنسول گیمینگ PS5

 

شما فکر می‌کنید پس از مشخص شدن قیمت و تاریخ انتشار PS5 در مراسم دیشب سونی، مایکروسافت قیمت ایکس‌باکس سری ایکس را چه‌قدر تعیین خواهد کرد؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع: gamesradar.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: