مدیرعامل سامسونگ: در Unpacked 2020 پنج دستگاه معرفی می شود

رویداد Unpacked 2020

چند ماه اخیر اتفاقات زیادی رخ داده‌اند و حالا مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، آقای تائه مون روه (Tae-moon Roh)، پرده از اتفاقات ماه آینده صنعت گوشی‌های هوشمند برداشته و عنوان کرده این شرکت کانون رویدادها خواهد بود چرا که تمرکز خود را روی سه اولویت: نوآوری‌های هدفمند، همکاری‌های گسترده و عملکرد فعال گذاشته و می‌خواهد در Unpacked 2020 پنج دستگاه جدید معرفی کند. برای مطالعه ادامه خبر همراه برتر دیجیتال باشید.

سامسونگ تاکنون سرمایه‌گذاری‌هایش در R&D را از سر گرفته و قصد دارد در ادامه تمرکزش را روی دستگاه‌های 5G و کمک به کارگران فعال در این حوزه بگذارد تا بتواند دستگاه‌های جدیدی تولید کند. به علاوه، این شرکت به دنبال تقویت همکاری‌ها بوده و می‌خواهد تلاش‌هایش را برای بهینه‌سازی عملکرد محصولات بیشتر کرده و دستگاه‌های متصل به یکدیگر را بهبود بخشد.

رویدادهای Unpacked 2020 از زبان مدیرعامل سامسونگ

تائه مون روه می‌گوید:«« در مراسم گلکسی Unpacked 2020، پنج دستگاه جدید معرفی خواهیم کرد. این وسایل ما را به هدفمان که قصد داشتیم در حوزه موبایل‌ها نوآور باشیم خواهند رساند و کمک خواهند کرد همچنان در مسیر توسعه این صنعت گام برداریم و حرکت کنیم. این دستگاه‌ها قدرت را با عملکرد فوق‌العاده ترکیب کرده و برای همه افراد مناسب خواهند بود بنابراین فرقی ندارد که از آنها برای بازی کردن بهره می‌برید یا با آنها در خانه یا در محل کار استفاده می‌کنید. دوران بعدی این صنعت که Next Normal نام دارد، این دستگاه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد»».

به علاوه، یک پست وبلاگی جدید نیز تأیید می‌کند که در مجموع ۵ دستگاه جدید در مراسم گلکسی Unpacked 2020 معرفی خواهد شد. اگر بخواهیم به صورت خاص به این وسایل اشاره کنیم، باید از Galaxy Buds Live و Galaxy Watch 3 به عنوان هدفون و ساعت یاد کرده و سه دستگاه دیگر را نیز سری گوشی‌های Galaxy Note 20، سری تبلت Galaxy Tab S7 و موبایل Galaxy Z Fold 2 بدانیم.

 

شما فکر می‌کنید در مراسم Unpacked 2020، سامسونگ چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟ نظر خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

منبع: gsmarena.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: