نحوه حذف اپلیکیشن‌ها از اپل واچ

نحوه حذف اپلیکیشن‌ها از اپل واچ

نصب نرم‌افزارهای مخصوص اپل واچ‌ها با استفاده از آیفون‌ها کار بسیار آسانی می‌باشد زیرا در لحظه می‌توان تعداد زیادی از آنها را افزود. اما سؤال این است که چگونه می‌توان این برنامه‌ها را پاک کرد تا هم حافظه داخلی آزاد شود و هم هوم اسکرین از شلوغی دربیاید؟. انجام این کار به چندین روش ساده امکان‌پذیر است. با برتر دیجیتال همراه باشید تا نحوه حذف اپلیکیشن‌ها از اپل واچ را به شما آموزش دهیم.

چگونگی پاک کردن اپلیکیشن‌ها از اپل واچ توسط خودِ ساعت

بهترین روش حذف اپلیکیشن‌ها از اپل واچ، استفاده از خودِ ساعت هوشمند است. این ترفند برای کسانی که تا کنون از آیفون برنامه‌ای را پاک کرده‌اند بسیار آشنا خواهد بود اما باید توجه داشته باشید که برای از بین بردن بعضی نرم‌افزارها شرایط خاصی حکمفرماست. برای انجام این کار، مراحل زیر را طی کنید:

۱. ابتدا دکمه دیجیتالی یا همان Digital Crown اطراف ساعت را فشار دهید تا اپلیکیشن‌های موجود را مشاهده کنید.

۲. اگر اپلیکیشن‌ها فهرست‌وار (List View) نمایش داده می‌شوند و آیکون آنها به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته است، روی نمایشگر فشار دهید و گزینه Grid View را بزنید چرا که در حالت فهرست‌وار، نمی‌توانید آنها را حذف کنید.

۳. وقتی اپلیکیشنی که می‌خواهید پاک کنید را پیدا کردید، به آرامی روی آن فشار دهید تا آیکون آن بلرزد و علامت X در گوشه آن ظاهر شود.

۴. حالا روی علامت X ضربه بزنید.

۵. اپل واچ از شما در مورد تأیید حذف اپلیکیشن سؤال خواهد کرد که در اینجا باید گزینه Delete App را بزنید که نرم‌افزار پاک شود و یا Cancel را بزنید تا حذف آن لغو گردد.

۶. برخی از برنامه‌های پیش‌فرض نظیر Breathe و Remote را هم می‌توانید پاک کنید. اگر می‌خواهید این اپلیکیشن‌ها را دوباره برگردانید، باید آنها را از اپ‌استور نصب شده در اپل واچ و یا برنامه Watch نصب شده در آیفون دانلود و نصب کنید.

چگونگی حذف اپ‌ها از apple watch توسط آیفون

به صورت پیش‌فرض، هر اپلیکیشنی که در آیفون حذف می‌شود، از اپل واچ نیز حذف خواهد شد. چنان‌چه می‌خواهید یک برنامه فقط از اپل واچ پاک شود، باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

۱. اپلیکیشن Watch را در آیفون خود اجرا کنید.

۲. در تب My Watch به قسمت Installed بخش Apple Watch بیایید و اپلیکیشنی که می‌خواهید پاک کنید را بیابید.

۳. گزینه Show App on Apple Watch را خاموش کنید. این آپشن اپلیکیشن را از ساعت حذف می‌کند ولی آن را در آیفون نگه می‌دارد.

۴. با این روش تنها می‌توانید نرم‌افزارهای متفرقه را حذف کنید. برای حذف اپلیکیشن‌های اصلی، باید از طریق خودِ ساعت اقدام نمایید.

۵. ضمناً، شما می‌توانید همواره با روشن کردن گزینه Show App on Apple Watch، اپلیکیشن‌های حذف شده را دوباره بازگردانید. توجه داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا اپلیکیشن بار دیگر در ساعت نصب شود.

 

آیا شما روش دیگری برای حذف اپلیکیشن‌ها از اپل واچ می‌شناسید؟ آن را از طریق قسمت نظرات به ما و دیگران آموزش دهید.

 

منبع: androidauthority.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر خود را برای این مطلب می نویسید: