نقد و بررسی تخصصی گوشی هواوی Y8p

بررسی y8p

چند سالی می‌شود که هواوی با محصولات مقرون به صرفه خود توانسته بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده را در اختیار بگیرد. حتی ممنوعیت اعمال شده از سوی ایالات متحده علیه او نیز سبب نشده تا هواوی دست از معرفی موبایل‌های جدید برای طرفداران و خریدارانش بردارد. این‌بار هواوی وای ۸ پی را که یکی دیگر از محصولات خط تولید Y می‌باشد و نسبت به دو مدل دیگر یعنی Y6p و Y7p قدرتمندتر است روانه بازار کرده‌است. با برتر دیجیتال همراه باشید و مقاله نقد و بررسی Y8p را مطالعه کنید تا با این گوشی به صورت تخصصی آشنا شوید.

مقدمه

هواوی وای ۸ پی دستگاهی است که با امکانات متعددی که دارد، به‌درستی جزو تلفن‌های همراه میان‌رده به حساب می‌آید. اولین چیزی که امکان دارد در همان ابتدا سبب شگفتی شما شود، اسم Breathing Crystal برای نمونه آبی رنگ آن می‌باشد. در واقع در این عبارت اثری از کلمه “آبی” به چشم نمی‌خورد تا حداقل به این درک برسیم که مدلی از این موبایل روی خودش پوشش آبی یا بنفش رنگ دارد. دیگر نکته، حضور تراشه معرفی شده در سال ۲۰۱۸ است که پیش از این در برخی موبایل‌های هواوی و آنر نظیر Y9s، Y9 Prime 2019 و 9X استفاده شده بود. در سمت دیگر، فاکتورهایی همچون صفحه نمایش همیشه روشن، سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و قیمت مناسب، هواوی Y8p را به انتخاب جذابی تبدیل می‌کنند.

نقد و بررسی Y8p: طراحی

هواوی با طراحی ساده محصول جدیدش، شاهکار تازه‌ای به ثبت نرسانده زیرا در بررسی Y8p شاهد همان ظاهر معمولی و دوربین اصلی عمودی هستیم که پیش از این در مدل P20 Pro و در ادامه در P30 Pro دیدیم و در نهایت این شیوه طراحی به گوشی‌های میان‌رده‌ای رسید که اکثر آنها دارای پوشش آبی رنگ بودند. در عین حال، وای ۸ پی بسیار زیباست و به نوعی محصول میان‌رده‌ای می‌باشد که انتظار می‌رفت هواوی آن را به این شکل تولید کند.

نقد و بررسی هواوی Y8p از نظر طراحی

کسانی که معمولاً به دنبال خرید گوشی میان‌رده هستند، نباید از وجود بدنه پلاستیکی در این موبایل تعجب کنند. فریم باریکی که در بین قاب شیشه‌ای جلویی و قاب پلاستیکی عقبی جای‌گیری کرده، یکی از دلایلی است که باعث خوش‌دستی این تلفن همراه می‌گردد و نوعی ظاهر 3D برآمده را به آن اعطا می‌کند.

صرف‌نظر از بدنه، دوربین اصلی عمودی باز هم توجه شما را به سمت خودش جلب خواهد کرد هرچند طی دو سال اخیر، این شیوه طراحی را بارها و بارها دیده بودیم. لنزها کمی برآمدگی دارند به همین دلیل کمی از قاب صیقلی گوشی بالا آمده‌اند اما خبر خوب این است که وقتی موبایل را روی سطح صافی می‌گذارید، لرزش نخواهد داشت و تکان نخواهد خورد.

نمایشگر OLED در هواوی وای ۸ پی

هواوی Y8p به دو رنگ آبی و مشکی تولید شده که نمونه اول بسیار جذاب است و ما را به یاد هواوی P30 Pro می‌اندازد که سال گذشته معرفی شد. رنگ آبی این دستگاه بسیار پویاست و وقتی نور به آن می‌تابد، هاله‌ای بنفش رویش ظاهر می‌شود.

محل قرارگیری دکمه‌ها همان‌طور است که از یک گوشی میان‌رده انتظار داشتیم. این یعنی دکمه‌های پاور و کاهش و افزایش صدا در سمت راست و محل قرار دادن سیمکارت در سمت چپ می‌باشند. در پایین هم پورت شارژ USB-C به همراه یک اسپیکر مشاهده می‌شوند. علاقه‌مندان به موسیقی هم نباید نگران باشند زیرا جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در این دستگاه به کار رفته است. به طور کلی دکمه‌های موجود در این تلفن همراه مشکلی به وجود نمی‌آورند و همانگونه که می‌خواهید، کار می‌کنند.

اگر قاعده و قانون جدید طراحی گوشی‌های هوشمند امسال را در نظر بگیریم، نمی‌توانیم بگوییم که هواوی Y8p بزرگ است بلکه نسبت به دیگر رقبا، می‌توان این تلفن همراه را به راحتی در دست گرفت و از آن استفاده کرد. بررسی Y8p نشان می‌دهد که این گوشی با وزن ۱۶۳ گرمی جزو تلفن‌های همراه سبک بازار به حساب می‌آید. زیبایی دستگاه هم با قرار گرفتن سنسور اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش حفظ شده است. در مجموع هواوی وای ۸ پی ظاهر ساده اما جذابی دارد به همین دلیل می‌تواند باب میل مشتریانی باشد که به طراحی گوشی اهمیت زیادی می‌دهند.

نقد و بررسی Y8p: صفحه نمایش

هواوی با انتخاب نمایشگر ۶٫۳ اینچی OLED برای Y8p که رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسلی (FHD) دارد، تصمیم درستی گرفته است. رنگ‌ها در این صفحه نمایش پرطراوت و زیبا هستند و به خاطر کنتراست زیادی که وجود دارد، آیکون اپلیکیشن‌ها به خوبی به چشم می‌خورند. در تنظیمات، همان گزینه‌های معمول و مخصوص صفحه نمایش را می‌بینیم که از آن جمله می‌توانیم به رزولوشن هوشمند (Smart Resolution)، حالت تیره (Dark Mode)، راحتی چشم (Eye Comfort)، حرارت رنگ (Color Temperature) و . . . اشاره کنیم.

همان‌طور که از یک نمایشگر OLED انتظار داشتیم، رنگ‌ها سرزنده هستند و مشاهده محتواهای چند رسانه‌ای یکی از کارهای جذابی است که می‌توان در این صفحه نمایش انجام داد. زاویه دید موبایل هم مشکلی ندارد بنابراین قسمت‌های مشکی و سفید به ترتیب عمیق و درخشان ظاهر می‌شوند. این گوشی آن‌قدر درخشندگی دارد که می‌توانیم در محیط‌های باز و بسته محتوای به نمایش درآمده در آن را ببینیم اما توجه کنید که اگر می‌خواهید در زیر نور آفتاب فیلم ببینید، ممکن است به توفیق چندانی دست نیابید.

نقد و بررسی هواوی وای ۸ پی از نظر صفحه نمایش

حتماً شما هم مانند بسیاری دیگر از علاقه‌مندان به صنعت گوشی‌های هوشمند، به ناچ قطره‌ای موجود در بالای صفحه نمایش Y8p عادت کرده‌اید اما احتمالاً از این نکته که حاشیه‌های اطراف این بریدگی برجسته‌تر هستند، شکایت دارید. البته نباید این موضوع تأثیر منفی بر انتخابتان بگذارد زیرا در برابر یک نمایشگر OLED باکیفیت، به راحتی می‌توان با آن کنار آمد.

سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش هم در پایین قرار گرفته که جای مناسبی است. به صورت خلاصه بگوییم که در بررسی Y8p ، این گوشی نه تنها از نظر کیفیت نمایشگر مانند دیگر رقبای هم‌قیمت است بلکه از آنها برتری محسوسی نیز دارد.

 

نقد و بررسی Y8p: عملکرد

در حالی که بسیاری از گوشی‌های میان‌رده از چیپست‌های مناسب گیمینگ استفاده می‌کنند اما هواوی تصمیم گرفته در Y8p از تراشه هشت هسته‌ای تولید شده در دو سال قبل یعنی Kirin 710F به همراه پردازنده گرافیکی Mali G51 MP4، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت microSD تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی بهره گیرد.

در آزمایش AnTuTu، هواوی وای ۸ پی سایر همرده‌های خود یعنی هواوی وای ۹ اس و آنر ۹ ایکس که از همین تراشه استفاده می‌کردند را نتوانست شکست دهد و امتیاز ۱۵۵۲۹۱ را کسب کرد.

حال پس از صحبت کردن در مورد امتیازات تئوری، بد نیست ببینیم عملکرد این موبایل در شرایط واقعی چگونه است. در انجام کارهای روزانه، این محصول هواوی بسیار خوب کار می‌کند و شما می‌توانید به راحتی شاهد توانایی‌های بهینه‌سازی نرم‌افزاری و بهره‌گیری از نهایت پتانسیل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بدون دخالت سایر فاکتورها توسط کمپانی چینی باشید. با این اوصاف، بهترین کار این است که توجهی به امتیازات پایین Y8p نکنیم. در سایر زمینه‌های از جمله چند برنامگی، حداقل باید یکی دو بار متوجه لگ و کندی سرعت بشوید.

 

نقد و بررسی Y8p: سیستم عامل و رابط کاربری

حالا نوبت اشاره کردن به غایب بزرگ این گوشی یعنی خدمات موبایلی گوگل است. به عنوان یک خریدار، شما باید بدانید که در وای ۸ پی نسخه‌ای رایگان از اندروید ۱۰ به کار رفته که به خوبی با رابط کاربری EMUI 10.1 ترکیب شده است. به علاوه، در این دستگاه خبری از پلی استور گوگل یا نرم‌افزارهای ساخت او نیست به همین دلیل مجبور خواهید بود برای دانلود اپلیکیشن از اپ‌گالری هواوی بهره گیرید. برای گیمرها، این اتفاق کمی ناامیدکننده است زیرا فروشگاه نرم‌افزاری کمپانی چینی بازی‌های گرافیکی زیادی ندارد بنابراین این اشخاص باید سراغ گیم‌هایی بروند که برای اجرا شدن به تنظیمات گرافیکی ضعیفی نیاز دارند. با تمامی مشکلات، بازی Asphalt 9 و Free Fire از اپ‌گالری دانلود و با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه و ثبات ۹۷ درصدی حین اتصال به وای‌فای اجرا شد.

برای بارگیری بازی‌هایی مانند PUBG و Call of Duty بهتر است سراغ اپلیکیشن موتور جستجوی تازه وارد Petal بروید تا با استفاده از آن فایل APK دو گیم نامبرده را دانلود کنید. اگرچه می‌توان دو بازی را نصب کرد ولی تنها PUBG با بیشترین فریم ریت و گرافیک HD اجرا می‌شود چرا که Call of Duty برای اجرا شدن نیاز به خدمات موبایلی گوگل دارد. بد نیست در اینجا به این نکته هم اشاره کنیم که Google Maps نیز اجرا نمی‌شود و همین کافی است تا سایر اپلیکیشن‌ها مانند Uber و Careem که به آن وابسته هستند نیز اجرا نگردند. شما این فرصت را دارید تا از سایر برنامه‌های مسیریابی استفاده کنید اما باید انتظاراتتان را پایین بیاورید. ضمناً، می‌توانید از نسخه‌های مبتنی بر وب یوتیوب و جیمیل بهره ببرید ولی باید چشمانتان را روی برخی از قابلیت‌های مختص اپلیکیشن‌های آنها ببندید.

خدمات موبایلی گوگل، بزرگترین غایب سیستم عامل هواوی Y8p

اپ‌گالری هواوی فعلاً دارای بیش از ۱٫۳ میلیون اپلیکیشن است و سومین فروشگاه نرم‌افزاری دنیای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید اما هنوز راه زیادی در پیش دارد تا بتواند شانه به شانه گوگل پلی استور حرکت کند. علی‌رغم اینکه اپلیکیشن جستجوگر Petal می‌تواند تا حدودی جبران مافات نماید و فایل‌های APK ناموجود را پیدا و نصب کند اما در واقع تنها نصب نرم‌افزار از اپ‌گالری بهترین راه برای خدمت‌رسانی به کاربران می‌باشد.

از جمله جذاب‌ترین امکانات این تلفن همراه  هستند که با بیشترین سرعت قفل نمایشگر را باز می‌کنند. اگر گزینه Low Light Compensation را روشن کرده باشید، مورد دوم با استفاده از نور نمایشگر می‌تواند حتی در فضاهای تاریک نیز به راحتی چهره شما را بشناسد.

به طور کلی عملکرد روزانه هواوی Y8p بسیار عالی است و با توجه به وجود گزینه تقریباً بهبود یافته GPU Turbo 3.0، این گوشی توانایی اجرای بیش از ۲۰ بازی محبوب را دارد. البته متأسفانه نمی‌توانید بازی‌های گرافیکی سنگین را اجرا کنید که در چند خط قبل به طور مفصل در این مورد توضیح دادیم.

نقد و بررسی Y8p: دوام باتری

هواوی به ندرت توانسته از نظر دوام باتری جزو کمپانی‌هایی باشد که محصولاتشان صدرنشین هستند اما شرایط در سال ۲۰۲۰ در حال تغییر است. Y8p یک منبع نیروی ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد که می‌تواند با یک بار شارژ کامل، تا ۱۴ ساعت و ۲۵ دقیقه فیلم پخش کند. هواوی Y7p که یک باتری با همین ظرفیت دارد توانست با یک بار شارژ شدن ۱۰ ساعت و ۵۱ دقیقه فیلم پخش نماید. از نظر سرعت شارژ، همراه با این موبایل یک شارژر ۱۰ واتی به فروش می‌رسد که می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ درصد باتری را در عرض ۲ ساعت و ۷ دقیقه پر کند.

در صورت روشن نگه داشتن اینترنت دیتای گوشی، پس از ۴ ساعت متوجه خواهید شد ۵۱ درصد انرژی باتری توسط اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده شده که در این میان، تماس‌های تصویری واتس‌اپ ۱۰ درصد آن را هدر دادند.

 

نقد و بررسی Y8p: دوربین

دوربین هواوی Y8p

هواوی Y8p به یک دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. برای گرفتن تصاویر سلفی نیز لنز ۱۶ مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای شکل حضور یافته است. یکی از مزایای این موبایل، اپلیکیشن دوربین آن می‌باشد که وقتی از یک حالت عکسبرداری به حالت دیگر سوئیچ می‌شوید، نام آن نمایان می‌شود. تنها مشکل این برنامه آن است که وقتی در فضای باز دمای محیط بیش از حد بالاست، بسته می‌شود.

خرید گوشی هواوی Y8p

 

نقد و بررسی Y8p: کیفیت تصاویر

عکس‌های به ثبت رسیده توسط لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی هستند. بررسی Y8p نشان می‌دهد که زمانی که نور کافی در صحنه وجود دارد، اکثر تصاویری که با این موبایل گرفته می‌شوند، کیفیت قابل‌قبولی خواهند داشت. تنها مشکلی که در اینجا احساس می‌شود این است که باید خیلی دقت کنید که تفاوت‌های میان دو کیفیت ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی را متوجه شوید. با نگاه نزدیک به تصاویر، شما می‌توانید ببینید که گزینه اول جزئیات بیشتری را به ثبت می‌رساند اما نویز هم در خروجی آن بیشتر احساس می‌شود.

به طور کلی در سه حالت عکسبرداری Standard، HDR و AI، رنگ‌ها ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده و نورپردازی به خوبی انجام و رنگ‌ها به اندازه کافی اشباع شده‌اند. در نگاه اول، به سختی می‌توانید متوجه تفاوت‌های موجود در میان تصاویر گرفته شده در روز با سه حالت نامبرده به خصوص در نمایشگرهای کوچک گوشی‌ها شوید اما اگر از نمای نزدیک‌تر به آنها نگاه بیندازید، متوجه خواهید شد که AI گوشه‌های کشیده ثبت شده توسط آپشن اول را بهبود می‌بخشد و بیشتر سراغ قسمت‌های نویزدار می‌رود. در نتیجه عکس کنتراست بیشتری داشته و نورپردازی در این حالت بهتر خواهد شد.

انتظار می‌رفت حالت HDR بتواند نقاط تیره و روشن صحنه را بهتر نشان دهد اما در Y8p این گزینه نتوانست این کار را انجام دهد به همین دلیل همان‌طور که مشاهده می‌کنید، آپشن‌های Standard و HDR تصاویر یکسانی را به ثبت می‌رسانند. پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از HDR، سراغ گزینه Pro بروید زیرا می‌تواند شرایط چالش‌برانگیز را بهتر پشت سر بگذارد و تصاویر باکیفیت‌تر ۴۸ مگاپیکسلی بگیرد.

تصاویر گرفته شده با Huawei Y8p کیفیت قابل قبولی دارند

بررسی Y8p نشان می‌دهد که کیفیت تصاویر گرفته شده در شب توسط گزینه Standard هم قابل قبول است؛ به خصوص آنکه در تصاویر زیر فقط ماه منبع نور می‌باشد. در حالت HDR، هواوی Y8p سعی کرده منبع نوری را حفظ کند اما در نهایت عکسی که گرفته تیره‌تر شده است. گزینه عکسبرداری در شب یا همان Night Mode نیز بدون اینکه نور را در اطراف پخش کند، تصویربرداری کرده بنابراین عکسی که در اختیارمان قرار داده، وضوح کافی را داراست.

لازم به ذکر است که دو گزینه Standard و Night Mode در حین عکسبرداری نویز زیادی به ثبت می‌رسانند.

این موبایل لنز مخصوص زوم ندارد بنابراین باید از گزینه بزرگنمایی نرم‌افزاری بهره ببریم که زیاد خوب کار نمی‌کند. تصاویر به ثبت رسیده با آپشن‌های 2x، 4x و 6x چندان باکیفیت نیستند و شما می‌توانید به راحتی شاهد از بین رفتن جزئیات باشید؛ این موضوع پس از مقایسه تصاویر گرفته شده با گزینه 1x بیشتر خودش را نشان می‌دهد. پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از گزینه زوم نرم‌افزاری، یک عکس با رزولوشن بالا بگیرید و سپس خودتان آن را برش دهید.

مطمئناً به خاطر وجود مشکلاتی نظیر نورپردازی و رنج دینامیک محدود، نمی‌توانید از عملکرد لنز اولترا واید رضایت داشته باشید. همان‌طور که می‌بینید، جزئیات کمی به ثبت رسیده‌اند و رنگ‌های تیره و روشن بیشتر دیده می‌شوند حال آنکه در خروجی‌های گزینه Standard، رنگ‌ها واقعی‌تر می‌باشند.

حالت Aperture تصاویر بوکه باکیفیتی می‌گیرد که در آنها رنگ‌ها اگرچه شفاف هستند اما نسبت به عکس‌های بوکه به ثبت رسیده با حالت Standard که رنگ‌ها را شفاف‌تر نشان داده و جزئیات بیشتری دارد، ملایم‌تر می‌باشند. تشخیص لبه‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و پس‌زمینه نیز به خوبی تار شده است.

تصاویر پرتره گرفته شده با هواوی وای ۸ پی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند

کیفیت تصاویر هواوی وای ۸ پی

هواوی Y8p همچنین، تصاویر پرتره باکیفیتی می‌گیرد و علی‌رغم اینکه تشخیص لبه‌ها زیاد خوب انجام نمی‌شود ولی خروجی نهایی حداقل رضایت‌بخش است. عکس‌های سلفی ثبت شده با این موبایل هم باکیفیت هستند. چراغ فلاش LED می‌تواند در به ثبت رسیدن جزئیات بیشتر از سوژه در شرایط تاریک یاری‌رسان باشد.

نقد و بررسی Y8p: کیفیت ویدیوها

این تلفن همراه می‌تواند با دوربین اصلی و سلفی، ویدیوهای 1080p ضبط کند. فیلم‌های گرفته شده جزئیات زیادی داشته و رنگ‌ها در آنها طبیعی هستند بنابراین در مجموع کیفیت خروجی بالاست. اگر شما می‌خواهید با این موبایل اقدام به فیلمبرداری کنید، به خاطر داشته باشید که خبری از سیستم ثابت‌سازی در آن نیست به همین دلیل لرزش دستانتان به راحتی در فیلم ثبت شده نهایی احساس می‌شود.

این گوشی اجازه ضبط ویدیوهای دارای ۱۲۰ و ۴۸۰ فریم بر ثانیه (اسلوموشن) را نیز می‌دهد. البته برای بهره‌مندی از این گزینه‌ها تنها باید فیلم‌های ۱۰ ثانیه‌ای ضبط کرده و گزینه Automatic Movement Detection را نیز غیرفعال کنید. برای فیلم گرفتن از سوژه‌ای که در فاصله دور قرار گرفته هم بهتر است به صورت دستی اقدام به فیلمبرداری نمایید.

برای ویدیوهای اسلوموشن، بهتر آن است که به صورت دستی فیلمبرداری را آغاز کنید و منتظر تشخیص حرکات توسط گوشی نمانید. همان‌طور که گفتیم، این موبایل می‌تواند در هر ثانیه ۱۲۰ و ۴۸۰ فریم ضبط کند اما مورد دوم نهایتاً توانایی ضبط فیلم‌های ۱۰ ثانیه‌ای داراست. به هر ترتیب، کیفیت کلیپ‌های صحنه آهسته و دقت رنگ در آنها بسیار بالا می‌باشد.

با در نظرگیری تمامی جوانب، هواوی وای ۸ پی عملکرد خوبی دارد و همه امکانات ابتدایی که از یک گوشی میان‌رده انتظار می‌رود را ارائه می‌کند.

 

نظر نهایی

حتی در شرایط سخت و بحرانی نیز هواوی توانسته گوشی‌های میان‌رده باکیفیتی تولید کند که نه تنها فقط ظاهر زیبایی داشته و خوش‌دست هستند بلکه عملکرد خوبی هم دارند و می‌توانند کارهای روزمره را با سرعت انجام دهند. در این بین، باتری اگرچه کمتر از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد ولی برای مدت طولانی دوام خواهد آورد و دوربین نیز ما را ناامید نمی‌کند و همان‌طور که از یک گوشی میان‌رده انتظار داریم، خوب کار خواهد کرد. اما آیا باید این گوشی را بخرید؟. پاسخ به این سؤال بستگی به این دارد که آیا می‌توانید با دنیای بدون گوگل پلی استور کنار بیایید و تنها به اپ‌گالری متکی باشید یا خیر. در نهایت تصمیم پایانی بر عهده خودتان می‌باشد.

 

آلترناتیوها

اگر می‌خواهید دستگاهی بخرید که عملکرد بهتری نسبت به هواوی Y8p دارد، باید سراغ Vivo S1 Pro بروید. چنان‌چه به دنبال گوشی هستید که از دوربین باکیفیت‌تری بهره می‌برد، بد نیست شیائومی Redmi Note 9S و هواوی Nova 7i را در نظر بگیرید.

خرید گوشی هواوی Y8p

شما در مورد هواوی وای ۸ پی چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما و دیگران در قسمت انتهایی مقاله بررسی Y8p به اشتراک بگذارید.

 

منبع: phoneyear.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

نظرات کاربران

4 نظر از طرف کاربران برای این مطلب ثبت شده است.

رضا - تاریخ: ۱۴۰۰٫۰۱٫۱۷ ساعت: ۱۶:۵۸

سلام من این گوشی رو دارم و از همه نظر بینظیره و حداقل بهتر از شیاومی هست

پسندیدم 2
نپسندیدم 2
امید مرادی - تاریخ: ۱۳۹۹٫۱۲٫۱۶ ساعت: ۰۰:۳۰

صفحه نمایش y8p لگ و پرت میزنه

پسندیدم 1
نپسندیدم 5
علی - تاریخ: ۱۳۹۹٫۱۱٫۰۷ ساعت: ۱۷:۰۴

سلام ممنون از بررسی خوب و جامعتون من این گوشی رو دارم به نظرم میاد نسبت گوشی هایی مثل p30 lite , دیگر 48 مگاپیکسل های بازار یه سرو گردن بالاتره از نظذ کارایی هم واقعا خوبه نبود gms هم جای خالیش احساس می شه ولی خوب پیشرفت hms هم واقعا فوق العاده ست. من در کل راضیم و تنها ایرادی که به این گوشی میشه گرفت نبود فست شارژ هست
ممنون

برتر دیجیتال - تاریخ: ۱۳۹۹٫۱۱٫۰۷ ساعت: ۱۷:۳۳

سلام دوست گرامی
ممنونیم که مقالمون رو مطالعه کردین؛ و نظراتتون رو با ما و دیگران به اشتراک گذاشتید.
با سپاس

شما نیز نظر خود را درباره این مطلب بیان نمائید: